دوست من خدا(نمونه برهان الدين) دوست من خدا(نمونه برهان الدين)

 
دوست من خدا(نمونه برهان الدين)
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

سلام...من كبري رسولوي مدير وبلاگ هستم... ورود شما را به این وبلاگ خیر مقدم عرض میکنم ...
موضاعات
پیوند وبلاگ
وبلاگ عشق
جزیره کامپیوتر
بهداشت رواني
همه چی پیدا می شه
خرید و فروش اینترنتی
.•*..*•. .•*✿بی کسی های جوجو✿*..*•. .•*..*
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوست من خدا و آدرس behdasht-va-ravan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
مهر 1391
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
40 راهکار برای رهایی از ناراحتی ها و رنج ها
راهی فوق العاده برای کاهش استرس
به افکارت عادت نکن!
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 24674
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1


هفته بهداشت روان گرامي باد

 http://www.frenchtribune.com/sites/default/files/imagecache/article/mental-health-services_1.jpg

 

دهم اكتبر مصادف با نوزدهم مهر ماه و روز جهاني بهداشت روان نامگذاري شده است. در ايران هفته پاياني مهر ماه (24 لغايت30 مهر) به نام هفته بهداشت روان نام گذاري شده است. شعار سازمان بهداشت جهاني براي روز جهاني بهداشت روان در10 اكتبر(19مهر) سال 2008 « بهداشت روان را به يك اولويت جهاني تبديل كنيد»، مي باشد. بهداشت روان علمي است براي بهتر زيستن و رفاه اجتماعي كه تمام زواياي زندگي را در بر مي گيرد. سازمان جهاني بهداشت بهداشت روان را قابليت ارتباط هماهنگ با ديگران، تغيير و اصلاح محيط فردي و اجتماعي و حل تضادها و تمايلات شخصي به طور منطقي، عادلانه و مناسب تعريف كرده است. عناوين روزهاي هفته بهداشت روان امسال به ترتيب: سلامت روان و مدارس ، سلامت روان و انگ زدايي ، سلامت روان و ورزش ، سلامت روان و رسانه ها ، سلامت روان و حوادث غير مترقبه ، نقش پيشگيري در سلامت روان و نقش عوامل اجتماعي در سلامت روان نامگذاري شده است كه از 24 مهر آغاز وتا 30 مهر ادامه دارد.

سازمان جهاني بهداشت خواستار تخصيص خدمات و سرمايه گذاريهاي بيشتر در حوزه سلامت روان است. سلامت روان بعنوان حالتي از سلامتي تعريف شده كه فرد به مدد آن به توانائيهاي خود پي مي برد، بر استرسهاي طبيعي زندگي اش غلبه مي كند، مي تواند بطور مؤثر و مثمرثمر كار كند و قادر به همكاري با افشار جامعه است.

در حقيقت بهداشت روان را مي توان يكي از قديمي ترين موضوعات به شمار آورد. زيرا بيماري هاي رواني از زمان هاي قديم وجود داشته بطوريكه بقراط در حدود ۴۰۰ سال قبل از ميلاد عقيده داشته كه بيماران رواني را مانند بيماري جسمي بايد درمان كرد . تقريبا از سال ۱۹۳۰ (۱۳۰۹ هـ . ش ) يعني بعد از تشكيل اولين كنگره بين المللي بهداشت روان بود كه اين رشته بصورت جزئي از علوم پزشكي درآمد و سازمان هاي روانپزشكي و مراكز پيشگيري در كشورهاي مترقي يكي بعد از ديگري فعاليت خود را شروع كردند.
در سال ۱۹۳۰ اولين كنگره بين المللي بهداشت روان با شركت نمايندگان پنجاه كشور در واشنگتن تشكيل شد و مشكلات رواني كشورها و مسائلي از قبيل بيمارستان ها مراكز درمان سرپايي مراكز كودكان عقب مانده ذهني و نظاير آن مورد مطالعه قرار گرفت . ولي در ۱۸ سال بعد يعني در سال ۱۹۴۸ در سومين كنگره بين المللي بهداشت روان كه در لندن تشكيل شد اساس فدراسيون جهاني بهداشت روان بنيان گذاري شد و در همان سال اين فدراسيون به عضويت رسمي سازمان يونسكو و سازمان جهاني بهداشت درآمد بطوريكه اين سازمان در ژنو نقش رهبري رسمي فدارسيون جهاني بهداشت روان را به عهده گرفت . از آن تاريخ به بعد هر سال يك جلسه بين المللي و هر چهارسال يكبار كنگره جهاني تشكيل شده و مي شود . در نتيه تلاش و كوشش هاي پيگير روز ۱۸ فروردين مطابق با هفتم آوريل روز جهاني بهداشت اعلام گرديده در سراسر جهان مسائل بهداشتي كشورها مورد بررسي قرار مي گيرد. ضمنا از مسئولين بهداشتي كشورهاي مختلف خواسته شده تا برنامه هاي بهداشت رواني را جزو برنامه هاي بهداشت عمومي قرار دهند.
در كشور ايران نيز عليرغم آنكه از زمان محمد بن زكرياي رازي و بعد ابوعلي سينا به بيماران رواني (ديوانگان آن زمان ) توجه داشته و براي آنها از دستورات مختلف دارويي و روش هاي گوناگوني همچون تلقين استفاده مي كردند ولي بطور رسمي در سال ۱۳۳۶ برنامه هاي روانشناسي و بهداشت روان از راديوي ايران آغاز شد و در سال ۱۳۳۸ اداره بهداشت رواني در اداره كل بهداشت وزارت بهداري وقت تشكيل گرديد.
توسط جمهوري اسلامي ايران P . H . C اگرچه از سال ۱۳۱۹ تدريس روانپزشكي در دانشگاه تهران آغاز شده بود با قبول استراتژي و ايجاد شبكه هاي بهداشتي درماني در كشور موضوع بهداشت روان به منزله جزء نهم خدمات اوليه بهداشتي پذيرفته شد و درحال حاضر نيز از موضوعات بسيار ضروري در كشور مورد توجه قرار دارد.

 


 



نظرات شما عزیزان:

هفت تیرکش
ساعت7:06---17 آذر 1391
سلام من شما رو لینک کردم
شماهم منو با اسم 14معصوم لینک کنید
یاعلی


بهزاد
ساعت14:49---9 آبان 1391
سلام عالی بود.اگه به وبلاگم سر بزنی خوشحال میشم.

aghil
ساعت9:26---6 آبان 1391
روزهاست ...
از سقف آرزوهایم
یاد تو می چکد
اگر باران بند بیاید
از این خانه می روم...

آپم منتظرم


گمنام
ساعت21:39---1 آبان 1391
السلام علیک یا محمد بن علی، ایها الامام الباقر، یابن رسول الله
از جوار حرم پامن الحجج سلطان علی بن موسی الرضا(ع) هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام مومنان و پنجمین پیشوای عطوف شیعیان،امام محمد بن علی الباقرعلیهم السلام را به محضر آقا امام زمان عجل الله تعالی ظهوره و عموم شیعیان جهان تسلیت عرض می کنم.


lazix
ساعت20:16---1 آبان 1391
آهای ایوب کجایی که برایت از صبر بگویم...
قشنگ بود
منم آپم
منتظرتونم


abar
ساعت22:17---25 مهر 1391
سلام مرسی عالی بود

**فریاد بی صدا**
ساعت21:14---25 مهر 1391
سلام. ممنون که به وبم سر میزنین. بازم بیایین.
اما بگم از وبتون خیلی عالیه من کلا عاشق روانشناسیم. اگه میشه میخواستم باهاتون تبادل لینک کنم پس با اجازه من لینکتون کردم شما هم لطفا لینکم کنید. موفق باشین .


گمنام
ساعت20:41---25 مهر 1391
عاقد: خدا

شاهد: رسول خدا (ص)

دفتر: لوح محفوظ

مکان: عرش

عروس: کوثر

داماد: حیدر

سالروز ازدواج آسمانیشان مبارک


لعیا
ساعت16:12---25 مهر 1391
سلام
وبلاگ عالی داری
ازاین که به من سر زدی ممنونم
آماده تبادل لینک هستم
من شمارو لینک کردم
لینک کردی خبرم کن


taha
ساعت17:34---22 مهر 1391
ممنون که سرزدی آبجی گلم شما رو لینک کردم بازم به من سربزن

نزار تو تاریکی ها بمیرم........دوست دارم


بهمن
ساعت22:23---21 مهر 1391
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری

راستی باهات تبادل لینک کردمپاسخ:سلام...ممنون


amir
ساعت21:48---21 مهر 1391
سلام
اگه می خواهی با من تبادل لینک کن


hamechipeydamishe
ساعت11:47---20 مهر 1391
سلام
لینکت کردم
ممنون از نظرت


جوجو
ساعت20:05---18 مهر 1391
سلام عزیزم.با افتخار لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» بهداشت روان خود را جدی بگیرید
» چگونه به بهداشت روان خود کمک کنیم؟
» نامگذاری روزهای هفته بهداشت روان
» بهداشت رواني و معنويت
» سلامت روان در پرتو پای بندی به آموزه های دینی
» راه های تقویت بهداشت روانی فرزندان
» عوامل مؤثر در بهداشت روانی
» ویژگی های فردی که بهداشت روانی دارد
» بهداشت روانی در دوره نوجوانی ‌
» تأثیر ورزش بر بهداشت روان
» هفته بهداشت روان گرامي باد
» شادی و اثرات آن در بهداشت روان
» بهداشت رواني

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com